bedrijfscommunicatie
Echt verbonden: zakelijke telefonie
Wil je nooit meer omzet missen door een gemist gesprek? Heb je tijdelijk behoefte aan een extra gebruikersacccount, omdat je een stortvloed aan telefoontjes verwacht vanwege die actie? Wordt jouw vaste toestel wel opgenomen als je ziek bent?
Bereikbaarheid goed geregeld
Connected telefonie is bereikbaarheid met een hoofdletter B.
Tevreden klanten en ontspannen medewerkers, want de bereikbaarheid is gewoon goed geregeld.
Blije klanten, blij bedrijf
Niets is zo frustrerend als je iemand NU telefonisch wilt spreken en alleen maar die piep in je oor te hoort; niemand die opneemt. Voorkom gefrustreerde klanten door het goed inrichten van je bereikbaarheids-systeem. Denk aan terugbelmogelijkheden, voicemail, een bandje of een fijn wachtmuziekje.
Beter inzicht, betere bereikbaarheid
Rapportages maken de call flow inzichtelijk. Wanneer bellen klanten? Hoe lang hangen ze in de wacht? Wat is de tijdsduur van een gemiddeld gesprek? Natuurlijk is dat relevante informatie voor een callcenter, maar voor een garagebedrijf of notariskantoor is dit niet minder belangrijk. Als je weet wat je kunt verwachten, kun je ervoor zorgen dat je goed bereikbaar bent.
Bespaar tijd, klantinformatie is snel voor handen
Je CRM-systeem is gekoppeld aan je telefoon, dat is dus connected. De klant hoeft niet te wachten totdat jij ein-de-lijk al zijn gegevens paraat hebt. Die verschijnen namelijk direct met de inkomende oproep in je scherm. Scrol direct door de klantkaart. Handig!
“Geen overlast op de werkvloer door een continu rinkelende telefoon en geen ontevreden klanten omdat de telefoon niet wordt opgenomen. Als onze receptionist niet op haar plek zit, krijg je als beller een wachtmuziekje te horen. Is Linda net iets langer weg, dan word je doorgestuurd naar een groep andere collega’s. Nog weer een volgende fase is het bijschalen van nog meer medewerkers, doorschakelen naar mobiele telefoons of het afspelen van een bandje. Je kan zelf aangeven hoe deze call-flow ingericht moet worden voor het bedrijf. Dit werkt echt fantastisch.” – Robert
Connected telefonie
Binnen bedrijven krijgt telefonie vaak niet de aandacht die het wel verdient. Bereikbaarheid is kostbaar, want het levert je een hoge klanttevredenheid op.
Wij werken met Xelion, omdat wij vinden dat zij echt begrijpen hoe belangrijk goede bereikbaarheid is. Maar bereikbaar zijn begint met bedenken wat bereikbaarheid voor jouw bedrijf betekent. Wanneer ben je bereikbaar en wie neemt dan de telefoon op? Wie zit achter de chat? En is locatie bepalend voor bereikbaarheid? Als je dat scherp hebt, regel je bereikbaarheid die echt meer waard is. Wij bieden je een totaalpakket, dus voor welke functionaliteiten je ook kiest, je betaalt één prijs.
Zakelijke telefonie iets voor jou?
Als je een bedrijf hebt met 2 tot 500 medewerkers, is connected telefonie, in de vorm zoals wij die aanbieden, perfect.
Weet wie bereikbaar is en wie niet
Je hoeft niet langer alle collega’s van afdeling inkoop, verkoop of administratie één voor één op te bellen om te ontdekken wie er allemaal bereikbaar is of niet. Met connected telefonie weet je dat door de presentielijst. Heel handig.
Telefoonboom 2.0
Je hebt een uitgedachte routing voor al je calls. Het is duidelijk wie wie waarneemt en wanneer.
Bewegingsvrijheid voor de receptionist
Je kunt even weglopen van de receptie om een kopje thee te halen en toch geen telefoontje missen. Neem ‘de receptie’ gewoon mee.
Overal connected
Medewerkers kunnen ook vanuit huis bellen of chatten met alle mogelijkheden van Xelion.
Gebruik de app
Xelion heeft ook een app die op een smartphone geïnstalleerd kan worden. Deze app is heel eenvoudig in gebruik. Hierdoor kan je ook met je mobiel bereikbaar zijn op de zakelijke telefooncentrale.
Klantvriendelijkheid levert op
Goed bereikbaar zijn is goud waard en daarom is connected telefonie zo’n geweldige investering.
Overal bereikbaar!
Hoe werkt zakelijke telefonie?
Natuurlijk maak je gebruik van de oude en vertrouwde belfuncties zoals bijvoorbeeld:
- belgroepen
- doorschakelen
- voicemail
- keuzemenu
- wachtmuziekje
Wil je een gesprek opnemen? Dat kan. Laat het de ander in verband met privacy wel even weten.
Helemaal handig is dat het systeem samenwerkt met je CRM-systeem.
Bel je graag met een headset vanaf je computer, liever met je mobiel of oldskool met een vast toestel? Het kan allemaal. En kan je niet kiezen? Mix het dan. Op kantoor een vast toestel, onderwerp de mobiele app.
Zit je in een vergadering en wil je niet gestoord worden door inkomende oproepen? Stel dit alvast in in je agenda en ontvang geen telefoontjes. Bellers worden doorgeleid naar iemand die wel bereikbaar is.
Snel een gebruikersaccount erbij of een -account eraf? Geen probleem. Mail ons even voor het snel op- of afschalen van lijnen. Je betaalt per persoon, per maand.
Ruis op de lijn of een slechte verbinding? Lastig. Als je gebruikmaakt van ons netwerk, kunnen wij dit voor je oplossen.
Wat je van Silvercloud Computing kunt verwachten:
Demonstratie
Laten we eerst alle mogelijkheden doornemen en dat zijn er veel.
Adviesgesprek
Wat past bij jou en jouw bedrijf. Hoe belangrijk is bereikbaarheid voor jullie?
Integratie
Leveren we alleen de software of ook de bijpassende telefoontoestellen en headsets? Bijkomend voordeel van hardware via ons is dat wij deze ook onderhouden.
Implementatie
Beheer
Wij zorgen ervoor dat het communicatieplatform open is en naar behoren werkt. En is er toch een keer een probleempje, dan lossen wij dat natuurlijk op.
Zorg voor blije klanten en regel je bereikbaarheid gewoon goed, dat is het waard. SilverCloud Computing is ervan overtuigd dat bereikbaarheid het belangrijkste is. En als jij onze overtuiging deelt, wacht dan niet langer. Wij zijn bereikbaar.
DEMONSTRATIE AANVRAGEN
Ontdek de voordelen
Vraag nu een demonstratie aan. Wij laten graag de voordelen van connected telefonie aan je zien. Neem ook de volgende stap met telefonie in jouw bedrijfscommunicatie.
[contact-form-7 id=”336″ title=”Demonstratie_aanvraagformulier”]