Veel van onze klanten maken gebruik van Xelion, de oplossing voor telefonie. Al onze klanten zijn sinds 2022 gemigreerd naar Xelion 8. Met name de vele nieuwe functionaliteiten in Xelion 8, die de oplossing nog veelzijdiger maakt, waren wij van mening dat dit de nodige toelichting verdiende. Daarbij zien wij in de praktijk dat er niet optimaal gebruik meer wordt gemaakt van alle mogelijkheden die Xelion biedt. Denk hierbij aan het wijzigen van wachtwoorden, het eenvoudig inloggen met het account dat ook wordt gebruikt op BrainOnline 375 (Single Sign On), het activeren van een antwoorder, koppelen met o.a. CRM-systemen, eenvoudig (tijdelijk) kunnen bijspringen bij bijvoorbeeld de klantenservice zodat tijdelijk even de druk verlicht wordt, gebruik van mobiele apps, koppelingen met Teams en andere efficiency verhogende mogelijkheden. Daarnaast bezit Xelion 8 veel nieuwe functionaliteiten die de oplossing nog veelzijdiger maakt en wij waren van mening dat dit de nodige toelichting verdiende.
Om bovengenoemde hebben we een webinar gehouden op donderdag 15 december 2022.
Heeft u de webinar gemist, of wilt u deze terugkijken? Dan willen wij u verwijzen naar onderstaande URL:
Webinar “Xelion 8.1: Wat kan het voor u toevoegen?” terugkijken